برای چی باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟ انواع حفاظ پنجره
۳ (۲)

جواب تمام سوالاتتون رو اوردیم با تهران حفاظ همراه باشید

برای چی باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟

نرده آهنی پنجره و یا همان حفاظ پنجره یکی از ملزومات ایمنی در ساختمان های مسکونی و اداری امروز است و استفاده از آن در هر ساختمانی کاملا ضروری می باشد. پنجره ها با توجه به در دسترس بودن برای همه از بیرون یکی از نقاط ضعف های بزرگ خانه ها از نظر امنیتی می باشند که حتما می بایست فکری به آنها نمایید. نبود نرده آهنی پنجره در زمانی که شما در منزل حضور نداشته باشید می تواند تبدیل به یک فاجعه بزرگ برای شما و خانه شما شود. اما جزئیات و ویژگی های یک نرده پنجره خوب و ایده آل کدام ها هستند و ما چگونه می توانیم یک حفاظ آهنی پنجره مناسب انتخاب کنیم؟ بهترین سازنده حفاظ پنجره تهران کجاست و قیمت حفاظ پنجره چقدر تمام می شود؟ پاسخ همه این سؤال ها را در این مقاله با هم مرور خواهیم نمود.

۰۹۱۲۲۷۱۴۸۶۸

انواع حفاظ پنجره

اولین ویژگی که برای انتخاب یک نرده آهنی پنجره باید بدانید و آن را سرلوحه انتخاب خود کنید، انواع حفاظ پنجره است. با شناخت انواع حفاظ پنجره و مزیت های هر یک به راحتی خواهید توانست بهترین مدل آن را برای خود برگزینید. کار خیلی پیچیده ای برای این انتخاب نخواهید داشت. سلیقه، مناسب بودن برای نمای ساختمان و البته امنیت سه اصل اساسی است که سما باید آنها را برای انواع نرده آهنی پنجره در نظر گرفته و در نهایت ایده آل ترین حالت را برای خانه خود در نظر بگیرید. در این بخش با انواع حفاظ پنجره و مزیت های هر یک آشنا خواهید شد. در نظر داشته باشید که در برخی مواقع استفاده از برخی از انواع نرده آهنی پنجره در هر ساختمانی مجاز نبوده و شما محدود به انتخاب گزینه ای خاص خواهید بود. که در ادامه درباره این محدودیت نیز صحبت خواهیم کرد. حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره ساده

حفاظ پنجره ساده و طرح دار شیک ساختمان روی نما و ظاهر ساختمان تاثیر می گذارد. انتخاب رنگ حفاظ پنجره آهنی یک چالش جدی در ساختمان های لوکس است. حفاظ پنجره طرح و مدل های مختلفی دارد . در ساختمان های نوساز معمولا به هنگام ساخت بنا از نرده های حفاظ پنجره با رنگ مناسب برای پنجره های بزرگ استفاده می شود. مشکل وقتی است که بخواهید یک ساختمان قدیمی را بازسازی کنید. انتخاب طرح، رنگ و جنس حفاظ پنجره مدرن در این مورد بسیار دشوارتر است. به خصوص برای ساخت حفاظ در پنجره های جدید اصلی نمای ساختمان، باید دقت بیشتری انجام شود. شاید رنگ حفاظ پنجره ای که در ساختمان روبرویی نصب شده، مناسب این ساختمان نباشد. دکوراسیون نما یک مبحث جدی در بین معماران و دکوراتیوهاست.

طراحی، ساخت و نصب انواع حفاظ پنجره آهنی یا نرده پنجره در انواع و اقسام طرحای مختلف مدرن با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در گروه فنی آهن سازه انجام میپذیرد .  یکی دیگر از راه های محافظت و پوشش روی پنجره ساختمان، استفاده از  این  می باشد. در سال های اخیر دزدان برای ورود به ساختمان از طریق پنجره بسیار آسان شده است. به همین دلیل یکی از بهترین راه ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد . حفاظ پنجره ساختمان علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود غیر قانونی می شود، موجب زیبایی ساختمان شما خواهد شد.

حفاظ پنجره مدرن

زیبایی محض و امنیت فوق العاده دو واژه ای است که نرده پنجره مدرن را معرفی می نمایند. یکی از بهترین و ایده آل ترین انتخاب ها در میان انواع نرده پنجره، حفاظ پنجره مدرن است. در میان نماهای ساختمانی بسیار زیبا و مدرنی که امروزه روز شاهد آنها هستیم، استفاده از نرده پنجره معمولی که زیبایی و جذابیت خاصی نداشته باشد، یک شکست بزرگ برای ساختمان شما خواهد بود. حفاظ پنجره مدرن علاوه بر تامین امنیت لازم برای ساختمان و پنجره خانه شما، زیبایی منحصر به فردی نیز به آن خواهد بخشید. نکته قابل توجه در نرده پنجره مدرن، این است که شما این امکان را خواهید داشت تا نمونه و مدل منحصر به فرد خود را برای خود و پنجره خانه خود برگزینید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا در میان انبوهی از مدل ها و طرح های تکراری که همه جا شاهد آن هستید، دیگر شما تکرار مکررات نبوده و بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید.

حفاظ پنجره فرفورژه

شباهت هایی میان نرده پنجره مدرن و حفاظ پنجره فرفورژه وجود دارد که در برخی موارد تمایز قائل شدن بین این دو را کمی سخت و پیچیده می نماید. چند ویژگی مهم در انواع نرده آهنی پنجره و محافظ پنجره فرفورژه وجود دارد که شما برای داشتن همه این جزئیات نیاز به استفاده از یک سازنده متخصص و با تجربه خواهید داشت. سازند های که تجربه کافی را در این مسیر داشته باشد و همزمان امکانات لازم را نیز برای شما فراهم آورد. در ادامه یکی از بهترین های این کار در تهران به نام تهران حفاظ را معرفی خواهیم نمود. انواع نرده پنجره فرفورژه در طرح ها و شکل های مختلف موجود بوده و انتخاب بین این مدل ها چالشی شیرین برای شما خواهد بود. برای دستیابی به یک مدل زیبا و جذاب نرده پنجره فرفورژه می توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۲۱۴۸۶۸ در تهران حفاظ   در ارتباط باشید. با توجه به آمار بالای پروژه های ما در نقاط مختلف شهر، بهترین مدل ها را برای شما در نظر خواهیم گرفت.

حفاظ پنجره ثابت

این نوع از نرده پنجره را بارها و بارها در ساختمان های و پنجره های خانه های دور و بر خود مشاهده نموده اید. نرده پنجره ثابت به شکلی ساده و با شمایلی ثابت سال های بسیار زیادی است که نقش یک محافظ درجه یک و ایداه آل را در خانه شما ایفا می نماید. احتمالا قیمت مناسب یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که بسیاری از افراد سراغ این حفاظ رفته و آن را به عنوان محافظ پنجره ساختمان خود در نظر می گیرند. البته مزیت های بیشتری نیز برای نرده آهنی پنجره ثابت وجود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. علاوه بر قیمت مناسب نرده آهنی پنجره ثابت، ساخت و نصب این نرده حفاظ آهنی نیز ساده تر از سایر انواع نرده آهنی پنجره بوده و این یک مزیت بسیار بزرگ برای آن محسوب می شود. البته نصب این حفاظ نیز دارای ویژگی هایی است که در صورت عدم رعایت امنیت لازم را برای پنجره خانه شما تامین نخواهد کرد.

حفاظ پنجره متحرک (تاشو)

آخرین مدل از انواع حفاظ پنجره که می توانیم از آن نام ببریم، نرده آهنی پنجره متحرک و یا حفاظ پنجره تاشو است. این نوع حفاظ آهنی پنجره در قسمت ورودی خانه نصب شده و به نوعی آن را حفاظ پنجره از داخل ساختمان نیز قلمداد می نمایند. در بسیاری از مواقع که اجازه نصب نرده پنجره در جلوی پنجره و در نمای ساختمان برای شما وجود نداشته باشد، استفاده از نرده پنجره تاشو و متحرک می تواند بهترین گزینه باشد. اشتباه نکنید. از نظر امنیتی این نوع نرده آهنی هیچ کم و کاستی از مدل های پشت پنجره نداشته و در صورت رعایت استانداردهای لازم این نوع حفاظ نیز قابلیت های بالایی برای شما خواهد داشت. البته نکته اصلی در داشتن چنین حفاظی فراموش کار نبودن شما خواهد بود. اگر حافظه خوبی نداشته و در زمان خروج از منزل بستن نرده پنجره تاشو را فراموش کنید، در واقع گویا اصلا محافظی برای پنجره خانه خود نخواهید داشت.

حفاظ پنجره ویلا

رای محافظت از پنجره ویلا نیز نمونه ها و مدل های جذابی از حفاظ پنجره ویلا موجود می باشد که انتهای پستمون عکس های بیشتری رو مشاهده خواهید کرد

۰۹۱۲۲۷۱۴۸۶۸

نحوه ساخت حفاظ پنجره

نحوه ساخت نرده پنجره نیاز به رعایت برخی استانداردها و تجارب کاری دارد. این استانداردها ساخت نرده پنجره هر چند می توانند روی هزینه نهایی ساخت آن تاثیر گذار باشند، اما ضروری و واجب هستند. عدم رعایت استاندارهای ساخت حفاظ پنجره می توانند آن را تبدیل به یک محافظ بی کیفیت نموده و کارایی آن را در زمان لازم به شدت کاهش دهند. در واقع کاهش هزینه ها به هر قیمتی نمی تواند پیشنهاد جالبی برای شما باشد.

معیارهای حفاظ پنجره ایمن

روش ها و معیارهایی وجود دارد که با بررسی آنها می توانید یک نرده پنجره ایمن و درجه یک داشته باشید. رعایت این معیارها هم از نظر زیبایی و هم از نظر امنیت برای سازنده ضروری بوده و عدم رعایت آنها شما را نسبت به امنیت لازم برای آن مایوس خواهد نمود. • فاصله مناسب بین میله های عمودی و افقی • استفاده از مواد خام مناسب • عدم امکان بریدن میله ها با قیچی آهن بر • جوشکاری مناسب میله ها و عدم امکان ایجاد فاصله بیشتر بین آنها • استفاده از طرح و نقش های متنوع در بین میله ها برای ایمنی بیشتر • نصب راحت و سازگار با پنجره شما • زیبایی و ظرافت در ساخت و نصب

سوالات رایج در مورد حفاظ پنجره

در این قسمت در مورد سوالات رایجی که کاربران از تیم ایران سازه می پرسند، مطالبی را بیان کرده ایم.

حفاظ پنجره برای امنیت مناسب است؟

حفاظ پنجره نه تنها امنیت ساختمان شما را تضمین می کند. بلکه مانع از سقوط نیز می شود. با توجه به مدل و جنسی که برای نرده پنجره انتخاب می کنید، می توانید امنیت خانه خود را تضمین کنید.

انواع حفاظ پنجره چیست؟

در ایران سازه انواع نرده پنجره در طرح و مدل های مختلفی تولید می شود. از جمله این مدل ها می توان به حفاظ پنجره آهنی ساده و یا نرده پنجره فرفورژه و ی همچنین به طرح حفاظ پنجره استیل و مدرن اشاره کرد.. همچنین انواع طرح های ساده و یا سلطنتی و همچنین کلاسیک برای حفاظ پنجره ساخته و نصب می شود.

آیا برای پنجره دو جداره نیز می توان حفاظ خرید؟

نه تنها پنجره های ساده بلکه پنجره های دو جداره نیز می توانند از مزیت های حفاط آهنی و یا استیل و یا فرفورژه تهران حفاظ بهره مند شوند. نرده پنجره حافظ و نگهبان خانه های سبز شماست.

امیدوارم لذت برده باشید از  توضیخات تهران حفاظ

برای دیدن عکس های بیشتر میتوانید به پیج اینستاگرام تهران حفاظ سر بزنید

۰۹۱۲۲۷۱۴۸۶۸

برای سفارش انواع حفاظ پنجره تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *