حفاظ درب لولایی
۵ (۶)

حفاظ درب لولائی

حفاظ درب لولایی چیست؟

شرایط حفاظ درب لولایی استاندارد چیست؟

نصب حفاظ لولایی چگونه است؟

کاربرد حفاظ درب لولایی چیست؟

حفاظ در آپارتمان

خب امروز با تهران حفاظ همراه باشید تا جواب همه این سوالات رو بگیرید

امروزه انواع مختلفی از درب ها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. حفاظ درب لولایی  اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین آپارتمانی مورد استفاده است. شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع درب ها استفاده کنید تا میزان حفاظت را افزایش دهید. کلا میتوان گفت که این نوع درب ها از پروفیلهای فلزی در ابعاد مختلف تشکیل شد اند که به وسیله پروفیل ۲۰ در ۲۰ یا ۳۰ در ۳۰ به هم دیگر متصل میشوند و در یک قاب فلزی قرار میگیرند که انهارا بصورت لولاایی باز و بسته میکنند.

۰۹۱۲۲۷۱۴۸۶۸

اگر شما هم میخواهید از این نوع درب ها استفاده کنید بهترین راه این است که تماما با آن ها آشنا شوید. درب های لولایی بر عکس درب های آکاردئونی نیاز به فضایی از راه پله شما برای باز و بسته شدن دارند.   شما میتوانید انواع مختلفی از این درب ها را مورد استفاده قرار دهید که این مدل هارا با هم مرور خواهیم کرد. 

ساخت حفاظ درب لولایی

رایج ترین نوع درب لولایی همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید درب حفاظ لولایی ساده میباشد که در ساخت ان در پهارپوب از پروفیل ۴۰ در ۴۰  ۲ میل استفاده شده و لنگه باز شو درب نیز از همان پروفیل ۴۰ در ۴۰  ۲ میل استفاده میشود و داخل لنگه درب بازشو با پروفیل ۲۰ در ۲۰ به فاصله ۱۲ سانتی متر از یکدیگر پوشانده میشود برای امنیت بیشتر درب حفاظ لولایی فاصله هارا میتوان با چهارپهلو تو پر با اشکال مختلف همانطور که در تصویر میبینید به یکدیگر متصل کرد

کاربرد حفاظ درب لولایی  چیست؟

حفاظ درب لولایی نسبت به درب های آکاردئونی معمولی امنیت بیشتری دارد ولی نیاز به فضایی بیشتر استفاده از این درب هارا در ساختمان های چند واحده کمتر کرده است. ولی در ساختمان های یک یا دو واحده میتوان برای امنیت بیشتر از درب های لولایی باز شو استفاده کرد .

۰۹۱۲۲۷۱۴۸۶۸

قفل حفاظ درب لولایی

اگر شما از انواعی از قفل ها برای حفاظ درب لولایی  خود استفاده کنید ضمن اینکه می توانید استانداردهای مربوط به امنیت را بالا ببرید قادر خواهید بود قفل های آن ها را نیز عوض کنید.  همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید در درب های لولایی باز شو در قسمت وسط درب میتوان به سفارش مشتری میتوان قفل مخفی چهار شاخ نصب کرد که امنیت درب را بسیار بالا میبرد به غیر از قفل مخفی میتوان دو عدد جا قفلی در قسمت بالایی و پایینی در تهویه کرد که به امنیت در کمک شایانی میکند دقت داشته باشید که این نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما باید بدانید که هر دوی این قفل ها باید به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غیر این صورت نمی توانید درب اصلی را باز کنید. شما همچنین میتوانید از یک قفل سوم هم در این زمینه بهره مند شوید که البته باید حین ساخت و سفارش این موضوع را به سازنده اعلام کنید تا جای لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب لولایی  در اصطلاح حفاظ هایی دارد که  به صورت یک لنگه در داخل یک چهارچوب بصورت لولایی باز و بسته میشود  و جنس آن ها نیز از آهن است و به عنوان یک حائل امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند.

حفاظ درب لولایی  برای ایجاد امنیت در ساختمان

در انتخاب انواع درب های لولایی باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دربی که شما انتخاب میکنید نباید پروفیل هایی کمتر از صخامت دو میل داشته باشد که در واقع به امنیت بیشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.
  2. درب موردنظر شما باید قفل محکم و ایمن داشته باشد. (که بهترین نوع قفل ان قفل ۴ شاخ یا قفله گاوصندوقی میباشد)
  3. قسمت لولایی در دربهای شما نباید سخت و سفت باشد و بهترین راه این است که شما از روان کننده استفاده کنید.
  4. پروفیل هایی که برای این نوع از درب ها استفاده می کنید نباید از جنس آهن های ضایعاتی باشد.
  5. زمانی که درب باز و بسته می شود، نباید صداهای بسیاری از خود تولید کند.
  .حفاظ درب لولایی  امنیت را در چه حدی تامین می کند؟

درب هایی که بدین صورت تولید می شوند معمولا دارای یک سری استانداردهایی هستند که امنیت را در این زمینه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشید که در این حالت، امکان نصب دو یا چند قفل هم برای این نوع درب ها وجود دارد. زمانی که این درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنیت را تا حد بسیاری برآورده خواهند کرد و به همین دلیل هم گفته می شود که این نوع دربهای کاملا ضد سرقت هستند! برای این نوع دربها همچنین طرح های مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می توان به درب های لولایی و فرفورژه،ساده،ترکیبی پروفیل و فرفورژه،طرح لوزی و طرح ساده با تیرک فرفورژه که همه ی انها را در عکس ها میتوانید مشاهده کنید اشاره کرد شما میتوانید به آسانی از تهران حفاظ سفارش دهید

۰۹۱۲۲۷۱۴۸۶۸

نصب حفاظ درب لولایی  و نکات آن

در نهایت می توان گفت که نصب این حفاظ  کاری آسان است اما شما نمیتوانید آن را خودتان و بدون مشورت یک متخصص انجام دهید. بهترین کاری که در این زمینه می توانید بکنید این است که از فردی که در این زمینه متخصص است کمک بگیرید و همچنین بهترین نوع این درب ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

جوش هایی که در این نوع درب ها انجام می شود معمولا جوش تحت گاز دی اکسید کربن است که در صنعت های آهن از باکیفیت ترین هاست. شما میتوانید از فردی که در این زمینه اطلاعات کافی را دارد خرید خود را انجام دهید و ضمن اینکه حفاظ درب لولایی  خود را متناسب با ساختمان انتخاب می کنید، هر آنچه بدان نیاز دارید نیز به شما گفته خواهد شد.

برای سفارش این درب و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۷۱۴۸۶۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *